Volgers

zondag 7 juli 2013

zomerse kleuren

hoi iedereen

hier is mijn 3de kaartje voor vandaag
ja jullie zien het goed ik ben erg druk in de weer geweest, maar eigenlijk ben ik al een paar daagjes
met deze projectjes bezig en er staan nog een paar op de stapel en deze week sta ik met de late
de kids hun valies klaar maken voor zomerkamp en dan hier mijn kaartje
hier ga ik mee doen bij N.K.U. thema schets en zomerse kleuren tot 18 juli
en bij craftyfriends  thema summer tot 11 juli en bij C.T.B.C.B. alles mag tot 13 juli






oranje basis kaart had ik nog liggen
designpapier met flip flops boekenvoordeel
geel cardstock boekenvoordeel
lichtblauw design papier kruidvat
digi gestanst met mal van spellbinders
digi is van Jade Dragonne ingekleurd met spectrum noirs
oranje bloemen boekenvoordeel
creme bloemen kruidvat

grtjs Lisbeth


7 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Amai, bezige bij. Zo creatief vandaag. Ook dit kaartje is super.

grtjs
Claudia

jolanda zei

grappig kaartje

Malika zei

wat een leuke kaart
Malika

Cindy zei

Hallo Lisbeth, wat heb je een leuke kaart gemaakt. Ik vind je stempeltje ook superleuk! Bedankt voor je deelname aan de NKU. groetjes, Cindy

Kathy zei

So pretty, it's so summery! Thanks for joining us at Catch the Bug for the anything goes challenge.

Elise zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Heerlijk zomers! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU!
Groetjes Elise

Wattage zei

Great summer themed card! Thanks for joining us at the Crafty Friends Challenge, Lisa (DT) x