Volgers

dinsdag 6 augustus 2013

kraft vlinders

hoi ,iedereen
gisteren nog dit kaartje gemaakt nu dat ik toch thuis zit. Ik kon het wel niet gisteren er op zetten omdat hier een onweer over trok. nog een paar daagjes werken en mijn vakantie kan beginnen






witte basiskaart had ik nog liggen
designpapier ooit ergens gekocht weet alleen niet meer waar
digi van Bestie ingekleurd met spectrum noir
vlinderrand dubbele vlinder takje en swirl in kraftkarton gestanst met mallen van Joy crafts
bloemen gestanst in designpapier met mal van Joy crafts
tekststempel van Marianne design
met dit kaartje ga ik mee doen bij de volgende challenges
mybestiesdutchgirlsdesigns gebruik kraftkarton tot 11 aug
K.I.C. vlinders tot 15 aug
ik ga na wat freubelen want veel anders kan ik niet
groetjes no en tot de volgende Lisbeth

10 opmerkingen:

jolanda zei

mooie tag

Lisbeth zei

hoi Jolanda
het is geen tag maar een kaartje ik had de opmerking gekregen dat je een tag nergens kunt zetten
grtjs Lisbeth

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Lisbeth, ziet er supermooi uit.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Ink before you think 😀 zei

Wat een mooie kaart, en ook die prachtige vlinderrand erop. Dat is wel mijn favoriet op dit moment. Leuk dat je meedoet op het My besties dutch gilrls blog.
Succes.
Gr Lilian

Ellen zei

Prachtige kaart Lisbeth...heel vrolijk en mooi gekleurd!
Liefs Ellen

Claudia's kaartjes zei

Hoi Liesje,

Leuke kaart en mooie kleurtjes gebruikt.

grtjs
Claudia

Hanny zei

Wat een super mooie kaart,bedankt voor het meedoen aan de challenge van de My-Besties-Dutch girls blog.

Groetjes Hanny.

Cindy zei

Mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van my Bestie Dutch Girls Design. Groetjes, Cindy

Unknown zei

Hallo Lisbeth een vrolijke kaart heb je ervan gemaakt!Dank je wel voor het meedoen met de KIC challenge! groetjes Willie

Kimmie zei

Hoi Lisbeth

Leuk kaartje!
Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

XXX Kim