Volgers

zaterdag 3 augustus 2013

verjaardagskaart

hoi iedereen

Eerst wil ik Wilma welkom heten op mijn blog, leuk de je volger bent geworden
Dit is mijn tweede kaartje waar ik deze week mee bezig was gisteren met Claudia gaan winkelen bij Hilde
het spijtige was dat mijn bestelling nog niet binnen was. Ik moet ook leren om alles op te schrijven waar ik wat besteld heb tijdens de school periode gaat het nog maar onder de vakantie loopt het mis. Ik ga proberen een aankoop stop in te lassen tot na mijn vakantie. en dan nu mijn kaartje het is een easelkaart geworden. ik had  ze zo nog nooit gemaakt dit is mijn eerste

witte basiskaart in gewoon tekenpapier
designpapier onder had ik nog liggen
bloemen zijn er ook ingemaakt, gestanst met mal van Marianne design
knoopjes gewonnen bij een challenge
designpapier boven komt uit een boek van mijn hobbykaart
het hoekje boven gestanst met mal van joy crafts bewerkt met distress inkt
bloemen en vogeltjes zijn verhoogd opgeplakt
met dit kaartje ga ik mee doen bij
hobbyhome kleurenuitdaging
kleurenfestijn bloemen tot eind aug
E.H.I. verjaardagskaart tot 15 aug
dit was het voor vandaag geniet nog van het mooie weer
grtjs Lisbeth

5 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk gedaan.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Lisbeth, lekker fleurig, heel mooi.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Kleurenfestijn zei

Dit is nog eens een fleurige bloemenkaart. Mooi hoor.
Bedankt voor challenge bij kleurenfestijn.

http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

Frouwkje zei

Wat een fleurige/vrolijke kaart Lisbeth!!!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij het HHblog.
Liefs, Frouwkje

Samantha zei

Ik vind die bloemen en de vogeltjes zo schattig :) en de kleurencombi is schitterend!
Dankjewel voor het meedoen aan de HH-challenge.
Gr. Samantha