Volgers

woensdag 30 oktober 2013

kerst

Hoi iedereen

Eerst wil ik mijn nieuwe volger Rosina welkom heten. Dat we van elkaar nog veel inspiratie mogen op doen.
En dan nu naar de orde van de dag. Over dit kaartje heb ik een paar dagen gedaan om het af te werken omdat ik met mijn rug zit te sukkelen (lumbago). Met gevolg dat ik niet lang op de zelfde plaats kan zitten of staan, wandelen gaat nog het beste. het is weer een kerstkaartje geworden. Ik kan eigenlijk niet meer wachten om mijn boom te zetten, ik vind kersttijd de leukste tijd van het jaar en kerstkaarten maken doe ik dan ook heel graag. Hier komt mijn kaartje




dp en cardstock uit eigen voorraad
ijssterren en swirl met mal van Joy crafts
lintje "merry christmas" van kruidvat
bloemen en knopen uit eigen voorraad
digi van crafters companion ingekleurd met spectrum noirs
 dit kaartje ga meedoen bij
cisforchallenge gebruik knopen tot 11 nov


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele ideeën opdoen.
grtjs Lisbeth

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje weer Lisbeth, heel mooi.
Liefs van Anita

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Geweldig mooi kaartje.

grtjs
Claudia

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Lisbeth.
Groetjes, Anja

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lisbeth,

Heel mooi kaartje. Bedankt om mee doen met C.... is for challenge en Good luck.

grtjs
Claudia

Unknown zei

Lovely card, such a sweet image and wonderful colors. I would like to thank you for entering my ‘C… is for challenge’ blog and I wish you good luck in the draw.
Hugs,
Anna xxx