Volgers

woensdag 1 oktober 2014

Bedankt

 Hoi iedereen,

Dit weekend nog een kaartje gemaakt in herfstkleuren en dat tevens ook een kaartje is om iemand te bedanken. Hierbij ik ik ook laten weten dat het niet zo goed gaat op mijn werk. Ik kan er namelijk niet blijven en ben nu op zoek naar ander werk. Misschien blijf ik wel een tijdje thuis als huismoeder om de dingen die gebeurt zijn op een rijtje te zetten en te kunnen plaatsen. Al een geluk dat het met de gezondheid goed gaat. De kids vinden stilaan terug hun draai op school en met de hobby's en het plannen van huiswerk.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier komt uit een hobbyboekje
stempel is van Marianne design
sentiment van Joy crafts
gebruikte mallen zijn allen van Joy crafts
paddenstoelen heb ik 2 keer uit gestanst in rood als extra en op de andere geplakt
blaadjes en paddenstoelen heb ik bewerkt met liquid aplique
en zo laten drogen over nacht om stippen te krijgen.
Dit kaartje doet mee bij
Noor design herfst inspiratie tot 29 okt
N.K.U. volgens schets thema herfst tot 2 okt
cuttlebugmania thanks thankfull tot 12 okt
K.I.C. bingo dieren tot 11 okt
 Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth




14 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lisbeth,

Heel mooi, kaartje.

grtjs
Claudia

ps, je hebt gewonnen bij CCC

Jannie zei

Wat een ontzettend leuk kaartje!!!

Thank you so much for joining us at Cuttlebug Mania!

Cuttlebugs & Hugs
Jannie

Anita van Merode zei

Hoi Lisbeth,
ziet er weer super mooi uit! Prachtige kleuren gebruikt.
Groetjes Anita

jolanda zei

mooie kaart

corryskaart zei

hoi lisbeth
een erg gezellige kaart in deze mooie warme kleuren en hopelijk komt alles goed wat je baan betreft
groetjes corry

Scraptastische hobby zei

Owwwww...ik wacht ook op die paddenstoelenrand was bij het scrap-ateljeetje al uitverkocht! Wat heb je een enorme leuke kaart gemaakt Lisbeth....een prachtige herfst sfeer!! Top!
Groetjes van Gerie

Marjan zei

Een prachtig kaartje zeg ! Leuk dat je meedoet bij de NKU.
Groetjes, Marjan

Wilma zei

Een heel "WARM" herfstkaartje Lisbeth en LEUK dat je weer met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Rosina zei

heel mooi herfstkaartje Lisbeth...leuke details erop ook...
Hopelijk gaat het goedkomen met werkdip en een tijdje thuis kan ook heel goed voor je zijn....sterkte in ieder geval...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Sylvia zei

Mooi herfstkaartje,Lisbeth.Leuke kleurtjes.
Sterkte en succes met het vinden van een nieuwe baan.

Groetjes,
Sylvia.

Ans S. zei

Prachtig herfstkaart, heel mooi met die paddestoelenrand.

Groetjes Ans

Jane zei

Wat leuk gedaan met al die paddenstoeltjes.

Groetjes Jane

Kimbo zei

Beautiful colours and I love the little toadstools

Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Lisbeth.
Heel mooi in deze kleuren en schattige stempel.
Groetjes, Anja