Volgers

zondag 19 oktober 2014

condelance kaart

Hoi iedereen,

Gisteren heel de dag geknutseld en ondertussen op geruimd. Een deel van mijn hobby materiaal is naar een kast verhuis, waar het mooi en netjes in boxen zit. Doorschijnend zodat ik direct kan zien wat er in zit. Bij C&S vroegen ze om een condoleance kaart te maken. Meestal maak ik die vlug eventjes tussen door en zo simpel mogelijk. Ik heb er een tijdje geleden zelfs de stempel van Joy met teksten speciaal voor dit gekocht. Het kaartje van vandaag vind mijn man nogal druk. Ik was het ergens bij iemand tegen gekomen met een andere tekst en voor een andere gelegenheid. Maar ik vind het een geslaagd kaartje.
 cardstock uit eigen voorraad
designpapier gekocht bij cart'n scrapart te Emblem
blaadjes geponst met mallen van Joy craft en X-cut
sentiment van Joy crafts
dit kaartje doet mee bij
C&S condeleance kaart tot 27 okt
cuttlebugmania  leaf tot  27 okt
Ik heb vandaag ook gezien dat ik door Claudia getagd ben om 5 reasons why I smile mee te doen 
reden 1 mijn gezin omdat we ondanks alles een hecht team vormen
reden 2 mijn hobby waar ik steeds de rust en voldoening uit haal
reden 3 dat ik samen met mijn dochter Hanne mijn hobby kan doen
reden 4 dit jaar waren we van plan om in huis op te ruimen en dat lukt fantastisch goed
nu staat de tuin nog op de planning
reden 5 om al de bovenste dingen en dat het leven eigenlijk toch mooi is
bij deze tag ik ChantalHeleenWilma, Antoinette, Marijke
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth 





14 opmerkingen:

Je@net zei

Een mooie kaart, Lisbeth.
Bedankt voor je deelname aan deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Scraptastische hobby zei

Het is een mooie kaart Lisbeth, maar....je man heeft een beetje gelijk!
groetjes van Gerie

corryskaart zei

hoi lisbeth
vind je kaart juist mooi door die vallende herfstbladeren
groetjes corry

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Mooie herfst kleuren en de tekst past er heel mooi bij.
Heel gaaf.
Groetjes, Anja

Rosina zei

heel mooi condolencekaartje Lisbeth...misschien drukker dan gewent bent, maar het is toch heel stijlvol met die herfstblaadjes...

groetjes Rosina
...

chantal zei

Wat een mooie kaart. Stijlvol en top kleuren
Liefs Chantal

Nelleke zei

Ik vind hem heel mooi en het kan prima als condoleance kaart. Groetjes, Nelleke

Tinie zei

Mooi kaartje, Lisbeth!
Komt me bekend voor;))
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie

Jane zei

Mooie tekst. Leuk met die blaadjes.

Groetjes Jane

Aniet zei

Hoi Lisbeth,
mooie kaart met een mooie pakkende tekst!
groetjes, Aniet

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kaart ,mooie combinatie met de bladeren ,mooie kleuren alles perfect passend .
Groetjes Doris

Bernadet zei

Die is mooi Lisbeth!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

Kimbo zei

Lovely card for a sad occasion

Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time and hope to see you again soon x

Geertje zei

Mooi kaartje!
Fijn dat je meedoet bij cards en scrap.
Groetjes Geertje