Volgers

maandag 13 oktober 2014

Fijne feestdagen

Hoi idereen,

 Ik kan precies de laatste tijd geen tijd meer vinden om te knutselen. Ik begin elke keer wel aan een kaartje, maar dan blijft het liggen, te wel omdat het tijd is om te gaan werken of te gaan slapen. En 1 van de 2 schrappen gaat niet. Ook een druk weekend achter de rug. Vrijdag nog naar de kine, winkelen en ik had de kids nasi belooft, maar dat is ook een beetje veel werk. Zaterdag ben ik met Claudia naar Kicostamps geweest. Nog van de candy die ik gewonnen had eind mei. Het was heel leuk en gezellig. Veel weer bijgeleerd, dank daar voor Conny. Vandaag een kerstkaartje.Mijn man vond dit een hele mooie.

cardstock uit eigen voorraad
designpapier van Joy crafts
glitterpapier van boekenvoordeel
digi van internet ingekleurd met copics
embellisments van Joy crafts
sentiment van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
N.K.U. volgens schets thema glitter tot 17 okt
ABC ChristmasT-for-tree-ornament tot 14 okt
christmascardsallyearround alles mag tot eind okt
craftyhazelnutschristmas alles mag tot eind okt
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth 


5 opmerkingen:

jolanda zei

ook erg mooi gedaan

Marjan zei

Wat een lief kaartje zeg !!
Leuk dat je meedoet bij de NKU.

groetjes, Marjan

anncreatief zei

Prachtige kaart is het geworden. Leuk dat meedoet met de uitdaging bij NKU
Succes
Fijne Dag verder
Liefs Anneke

Renate zei

Wat een leuke kerstkaart, Lisbeth. Een schattig afdrukje, mooi ingekleurd. Bedankt voor je deelname bij CHCC Extra.

Groetjes, Renate

Hazel zei

Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for October - hope to see you again soon x