Volgers

vrijdag 24 oktober 2014

Herfst




Hoi iedereen

Vandaag een kaartje voor fridaysketchchallenge. Eigenlijk moest het iets eerder op mijn blog komen vandaag. Maar het is het begin van een druk weekend. Hanne is terug van de leefdagen op school en Koen vertrek morgen op weekend met de jeugdbeweging. En die zijn koffer moest nog gepakt worden. Manlief heeft nog een paar afspraken staan. En ik kan heel de voormiddag, eerst Koen wegdoen, dan Hanne wegdoen naar de turnvereniging, en ik heb belooft dat ik het buurmeisje naar de jeugdbeweging breng. En 's avonds hebben we nog een feestje. Zondag een feestje voor mijn moeder die jarig was afgelopen donderdag.En ik hoop ondertussen nog wat te knutselen. de sponsor deze week is Gerda Steiner en de schet is van Gea. Je kan mee doen tot 9 november.Hier de schets en mijn kaartje.

cardstock uit eigen voorraad
designpapier van boekenvoordeel
digi van Gerda Steiner ingekleurd met copics
gebruikte mallen
bloemen van Marianne design
rechthoek en blaadjes  van Joy crafts
en ik moest ook de nieuwe vlinderrand van Joy crafts
embossingfolder blaadjes op kraftpapier gebruikt
sentiment van Kico stamps
Dit  kaartje doet mee bij
creativecolorschallenge  orange, brown, ocean green and die cut tot 26 okt
K.I.C. thema herfst tot 25 okt
cuttlebugmania leafs tot 27 okt
CCC


Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Supermooi kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anita van Merode zei

Druk, druk ,druk dus.
Mijn zoon heeft dit weekend een trainingskamp , ook zijn tas vandaag ingepakt.
Je kaart is supers mooi.
Groetjes Anita

Trijntje zei

Hoi Lisbeth, Wat een prachtige herfstige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje

Sylvia zei

Hoi Lisbeth,

Mooie herfstkaart en mooie mallen.Leuk de geƫmbosste blaadjes op de achtergrond.

Groetjes,
Sylvia.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Supertoffe kaart. Kei leuk dat je meedoet met CCC en veel suc6.

Grtjs
Claudia
DT Creative Colors Challenge

Anoniem zei

Haha, kom ik je kaartje weer tegen op het KIC-blog.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

Creaine zei

wow mooie kaart!
Dankjewel voor je deelname bij de challenge van KIC. Succes!!!
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Unknown zei

Beautiful card!!! Thanks for playing along CCC. Good luck.
Neha
CCC DT

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Met mooi kleuren, details en digi. Alles past perfect bij elkaar.
Groetjes, Anja

Rosina zei

prachtig herfstkaartje Lisbeth...heel leuk die vlinders bovenaan....TOPPIE!!!


Groetjes Rosina

corryskaart zei

ziet er erg mooi en warm uit in die herfstkleuren
groetjes corry

jolanda zei

leuke kaart

Kim Lippincott zei

Great use of color and the design is perfect! Thanks for playing and good luck!

Kim
CCC DT

Doris knippenenplakken zei

Heel mooi kaartje .
Groetjes Doris

Kimbo zei

Just beautiful. Love the butterflies on the top

Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time and hope to see you again soon x

Sabrina Jackson zei

WOW, beautiful card and awesome use of the color inspiration for Creative Colors Challenge! Thanks for taking the time to play along! Hugs, Sabrina (CCC DT)

Tanvi zei

Fabulous use of die cuts. Thanks for joining us at Creative Colors Challenge#21.