Volgers

vrijdag 10 oktober 2014

Hope

Hoi iedereen,

Vandaag een kaartje, als Dt, voor F.S.C. We mochten zelf een digi kiezen. En mijn dochter had dit plaatje een tijdje terug ook al gebruikt en ik vond het prachtig. Ze moet het kaartje nog wel op haar blog zetten. De prijs die kunt winnen deze keer is een gift box. Dit is de schets die we volgde.     
En hier is mijn kaartje
cardstock uit eigen voorraad
designpapier van action
digi is van www.Faeryink.com ingekleurd met copics
lintje van kruidvat
bloemen zelf gemaakt met mal van Joy crafts
meeldraden van boekenvoordeel
gebruikte mallen van Joy crafts
sentiment van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
C.C.C.  pink green and bleu add a pink ribbon or banner tot 12 okt
dit kaartje is ook ter ere van Think Pink
craftyhazelnutspatternedpaper designpapier tot eind okt

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth



2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Sylvia zei

Mooi kaart, Lisbeth. Inderdaad een leuk plaatje.

Groetjes,
Sylvia.