Volgers

donderdag 30 oktober 2014

workshop Kico

Hoi iedereen

Gisteren met Koen foto's laten nemen van zij heup, benen, voeten en linkerhand. Alles is heel goed meegevallen. Vandaag mag ik de foto's gaan ophalen en eerst volgend week donderdag kan ik bij de huisarts terecht om ze te bespreken. Maar de radioloog en ik denken in dezelfde richting nl. groeipijnen.
Wat natuurlijk erg pijnlijk kan zijn, maar best meevalt als het dat is. De kaartje van vandaag heb ik een tijdje geleden leren maken bij kicostamps nog van de candy die ik in mei bij hun  had gewonnen.

het was een leuke en gezellige workshop nogmaals dank daar voor Conny
 Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth 




3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit CAS kaartje Lisbeth....en is dat zo met de tekst.??....hahaha....

groetjes Rosina

ANJA 3D zei

Wat een schitterende kaartjes. Leuke workshop. Ook je vorige kaarten zijn prachtig. Ik had er alweer een paar niet gezien.
Groetjes, Anja

Anita van Merode zei

Prachtige kaart. Mooie kleuren ook.
Groetjes Anita