Volgers

vrijdag 22 mei 2015

Just married

hoi iedereen,

Vrijdag en weer een lang weekend voor de boeg. Vandaag heb ik een touwkaartje gemaakt.
De dochter van een vriendin van mij trouw binnen 3 weken en het buurmeisje, dat vroeger kwam babysitten, trouwt begin augustus. zo dus kan ik er wel een paar gebruiken.
cardstock van AC
designpapier uit eigen voorraad
digi van lily of the valley
bloemen van boekenvoordeel en pipoos
mallen van Joy craft en IO dies
dit kaartje doet mee bij
sketchsaturday tot 22 mei volgens schets
open-mindedcraftingfun  tot 22 mei wedding

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

5 opmerkingen:

Marleen zei

Hele mooie kaart Lisbeth!
Super leuke stempel en prachtig gekleurd.
Vast een heel fijn weekend.
Lieve groetjes, Marleen

Veerle zei

Heel mooi kaartje Lisbeth en wat een lief afbeeldinkje.
Groetjes, Veerle

Grenouille Greetings zei

I love this cute LOTV image. It looks delightful with your bouquet embellishment, pretty papers and lace. It's a real pleasure to see you playing along with us at Sketch Saturday this week. Hugs, Lesley

Julie Reed zei

So cute, great card, thanks for sharing with us at Open-Minded Crafting Fun.
Julie DT

Unknown zei

A gorgeous, cute and adorable card. Thank you for joining us over at Open-Minded Crafting.
Good Luck and all the best.
Sammi (AngelicBadGirl) xxxx
OMC DT