Volgers

maandag 6 juli 2015

sand between my toes

Hoi iedereen,

Zaterdag een kaartje gemaakt voor creative colors. Ik wou het deze morgend plaatsen, want gisteren hebben we met het gezin leuke dingen gedaan. en ik moet nog een kleedje maken voor een bruidskindje. En nu ben ik te laat want de challenge is dicht. Maar jullie krijgen het toch nog te zien.
cardstock van AC
desingpapier stenen van zeeman,de rest van studio light
plaatje en sentiment van studio light 3D boek
gebruikte mallen van Joy crafts
schelpen van action en strand van Blankenberge
Dit kaartje doet mee bij
 creativecolors  tot gisteren ik ben te laat
cheerfulsketches volgens schets tot eind juli
creativecardcrew die cuts tot 19 juli
Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier. 
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes 
Lisbeth

10 opmerkingen:

Sylvia zei

hoi,
leuk kaartje.
gr,Sylvia

Ans Gilbert zei

Jammer dat je te laat bent,
het is zo'n prachtige maritieme kaart,
groetjes,
Ans

ANJA 3D zei

Prachtige kaart met mooi kleuren en details
Groetjes, Anja

Misseke zei

Prachtige kaart Lisbeth, supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Marfien zei

Had ik al gezegd dat het een prachtige kaart was? leuk dat ik bij het ontstaan aanwezig was :-)

Rosina zei

Heel mooi maritiem kaartje Lisbeth...heel leuk detail die echte schelpjes...jammer dat je te laat was....


groetjes Rosina

Bernadet zei

Wat een mooie kaart Lisbeth!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Jan zei

Great card thanks for joining us at CCC xx Jan DT

Engelchen zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
Groetjes Geesje DT

Margreet zei

Prachtig kaartje, Lisbeth.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet