Volgers

woensdag 2 maart 2016

Anna Mae

Hoi iedereen,

Vandaag is er bij crafting for all seasons een nieuwe challenge online gegaan. De sponsor voor deze keer is scrappers delight. Ik bied eerst mijn excuses aan. omdat mijn berichtje nu pas komt. Maar de laatste tijd ren ik precies me zelf een beetje voorbij. Dan denk je dat je een dagje/ weekend thuis bent om te knutselen. En uiteindelijk ren je nog van hier naar daar en heb je niks geknutseld.
het weekend van 12 maart hebben we hier onze jaarlijkse hobby tentoonstelling. Ik en Claudia gaan er laten zien hoe we onze kaartjes maken. Hopelijk kan ik dan wat bij werken.

cardstock van american craft
designpapier van action
glitterpapier van olba
digi anna Mae van scrappers delight
gebruikte mallen van Joy crafts
lintje van lidl

Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

7 opmerkingen:

!neke zei

Take time to rest !!!!
Mooie kaart !!!!!

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Lisbeth.
Gr Anita

Angelique zei

Wat een leuke vrolijke kaart. Is niet goed dat je jezelf voorbij loopt, zorg goed voor jezelf. Leuk dat jij en Claudia twee daagjes op een beurs staan.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Een super leuk voorbeeldkaartje Lisbeth...prachtige details erop...

crafting for all seasons

Misseke zei

Een pracht van een kaart Lisbeth - super gedaan.

Groetjes,
Misseke

Anoniem zei

Gorgeous card and image, great colours. Thank you.

Hugs Erin xx

Anoniem zei

Gorgeous card and image, great colours. Thank you.

Hugs Erin xx