Volgers

vrijdag 18 maart 2016

bijtje

hoi iedereen,

Na 3 maanden fulltime gewerkt te hebben heb ik een dagje verlof. En ga ik naar de Noor vriendinnendag te Waspik. Ook gaat er een nieuwe challenge online bij the brown sugar challenge met als sponsor Star stamps.
cardstock van AC
designpapier van studio light
digi van star stamps
gebruitke mallen van Joy crafts, Yvonne creations

Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

9 opmerkingen:

!neke zei

Mooi kaartje en geniet van de vrije dag !

Joanne kramer zei

Wat een leuke en mooie kaart! groetjes Joanne

Misseke zei

Oh wat een lieffie heb je gebruikt en je kaart is prachtig.

Groetjes,
Misseke

Ans Gilbert zei

prachtige kaart, hele leuke digi,
groetjes,
Ans

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Lisbeth...en het zal vast gezellig geweest zijn op de Noor vriendinnendag...we horen en zien het resultaat wel een keertje...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Angelique zei

Mooie kaart, wat een leuke digi en mooi die bloemen onderin.
lieve groetjes Angelique

Ans S. zei

Super mooie kaart, leuke digi heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Cinderella zei

Hoi Lisbeth wat een leuke Lentekaart.
Ik vond het gezellig gisteren in Waspik met jullie .
Maar ik was wel blij mezelf weer veilig thuis te hebben gebracht na zo`n lange dag knutselen hihi.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Anja v K@@rten zei

Zo cute!!! :-)
Creatieve groetjes, Anja