Volgers

woensdag 30 maart 2016

fairy

Hoi iedereen,

Vandaag, woensdag, doen we de week in de helft. En gaat er bij crafting for all seasons een nieuwe challenge online. De sponsor voor deze challenge is aurora wings en het thema is die cuts.
gisteren hadden we 2de paasdag hier en vrijdag heb ik verlof. Wat ik dan ga doen komen jullie later te weten. nu eerst mijn kaartje.  onderaan mijn berichtje zie je wat we afgelopen zondag gaan doen zijn, de paashaas gaan bezoeken.

cardstock van AC
designpapier van action
gebruikte mallen van Joy crafts
bloemen uit eigen voorraad
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth



5 opmerkingen:

Joanne kramer zei

een hele mooie kaart! groetjes Joanne

Veerle zei

Prachtige kaart Lisbeth.
Groetjes, Veerle

Ans Gilbert zei

mooie kaart heb je gemaakt met een heel leuk elfje,
groetjes,
Ans

corryskaart zei

een erg mooie kaart en gaaf met die bloemenrand
groetjes corry

Anoniem zei

A beautiful beautiful card, love the dies, the image and the beautiful colours. Thank you for a great challenge.

Hugs Erin xx