Volgers

zondag 13 maart 2016

Pasen

Hoi iedereen,

Vandaag gaat er bij Kaartjes inspiratie challenge een nieuwe challenge online met het thema "Pasen".
Ik ben van de week vroeger opgestaan, omdat in mijn slaap ineens binnen schoot hoe mijn kaartje er uit moest zien. Maandag begint onze Koen met examens. Ik ben benieuwd hoe het afloopt, want de vorige examens waren niet zo goed. Hanne heeft er geen, zij heeft stage. Deze keer in een kinderdagverblijf. Vrijdag ga Ik met Claudia naar de Noorvriendinnendag. Wie komt er ook van mijn volgers. Verder Heb ik vandaag nog druk met demonstreren van mijn hobby op de tentoonstelling.


cardstock van AC
designpapier uit magazine passion for scrapbooking
bloemen van boekenvoordeel
eitje uit mijn paasboom
gebruikte mal van Joy crafts
digi van digistamps Joy

Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

10 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Superleuke en toffe creatie!

Veerle zei

Schattig Lisbeth.
Fijne zondag nog, Veerle

Dora zei

Super leuke en vrolijke kaart. Alles past bij elkaar.

Claudia's kaartjes zei

tof en vrolijk kaartje.

grtjs
Claudia

Scraptastisch zei

Wat toch een mooie tijd van het jaar hè, de lente! De kuikentjes piepen weer uit hun eitjes...wat een enige digi! succesmet alle druktes!
Groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Mooie paaskaart heb je gemaakt Lisbeth,
flitsende kleurtjes heb je gebruikt, erg leuk!

Doris knippenenplakken zei

Mooie paas kaart Lisbeth,
succes met je kids en de drukke periode die aankomt .
Groetjes Doris

Misseke zei

Mooie paaskaart Lisbeth - super gedaan.

Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Heeeeel mooi deze paaskaart Lisbeth...wat een leuke frisse kleurtjes en een prachtige stans gebruikt...

groetjes Rosina

theras kartenblog zei

Absolutly wonderful!
I love your card.
Ilse (thera)