Volgers

donderdag 31 maart 2016

Rory

Hoi iedereen,
Mijn eerste zomers kaartje terwijl het nog volop lente is. Het thema van de nieuwe challenge bij creative knockouts is outside. Ik heb deze digi gekregen om mee te werken. Waar ik er dan maar ineens een strandkaartje van gemaakt heb.
cardstock van AC en boekenvoordeel
designpapier van action
digi van Lazy sunshine
gebruikte mallen van Joy crafts
touwtje uit eigen voorraad
bloem zelf gehaakt
sentiment van .......
embellisment uit eigen voorraad
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

5 opmerkingen:

Rosina zei

Tussen al die kerstkaartjes een op en top zomers kaartje van jou ...maar die is wel heel leuk geworden Lisbeth...wat een mooie accentjes erop...laat de zomer maar komen hoor!!!

Claudia's kaartjes zei

kei tof kaartje.

grtjs
Claudia

Marfien zei

Bij zo'n kaartje ga je verlangen naar de zomer . . .

Kelly Schelske zei

I love this card Lisbeth! Such a fun scene, great work!

Hugs,
Kelly

Dora zei

Mooie zomerse kaart! alles past goed bijelkaar.