Volgers

zondag 10 april 2016

Zee

Hoi iedereen,

Straks komt mijn kartje er bij op de blog van kaartjes inspiratie challenge . Thema is geen bloemen, ook niet op de digi, met als sponsor creative scraphoek. Na een druk weekend, vrijdag moest ik na de late shift, ons Hanne nog gaan oppikken van een babysit opdracht. Gisteren voor middag had ze turnen, en moest ik met Koen naar de tandarts. nadien hebben we alles afgezocht naar een lange rok die Hanne kwijt was. Gevonden op de meest voor de hand liggende plek. Toen het gras afgedaan met manlief, halverwege grasmaaier stuk, balen. Nadien ons klaar gemaakt voor het verjaardagsfeestje van mijn schoonvader. En deze morgend vroeg uit de veren om een lentebrunch en tevens een verjaardagsfeestje voor mijn vader.
cardstock van AC
designpapier van action
plaatje van Joy crafts
gebruikte mallen van Joy crafts en craft emotionsschelpjes van action
en een wondgaasje
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

8 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Dit is zo'n mooie kaart! Groetjes Joanne

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Lisbeth....super leuke stansjes gebruikt...

groetjes Rosina

Dora zei

Mooie plaatje en wat een lieve schildpad rechts onder in de hoek. Mooie kaart gemaakt.

Angelique zei

Poeh, druk weekend heb je achter de rug. Mooie maritieme kaart heb je gemaakt.
lieve groetjes Angelique

Margo zei

Wat een prachtig kaartje ! Klinkt als een druk weekend ! Ik heb ooit een quote op FB gedeeld ... 'iets is pas echt kwijt als mama het niet meer vindt' :) :)
Groetjes
Margo

Scraptastisch zei

Ik mis je bloemen niet op je mooie kaart, met al die zee
diertjes en spulletjes! Prachtig gedaan!!!
Groetjes van Gerie

Claudia's kaartjes zei

kei tof kaartje. Goed gevuld, dus mis ik ook geen bloemen.

grtjs
Claudia

!neke zei

Echt een mooie kaart !
Top !