Volgers

donderdag 27 oktober 2016

candy elf

hoi iedereen,

Vandaag  de laatste donderdag van de maand gat er een nieuwe challenge online bij creativeknockouts met als thema something to say. de sponsor is a day for daisies. Volgende week dinsdag is het hier een feestdag en ik ben maandag ook thuis. met andere woorden, door een dagje verlof te pakken ben ik 4 dagen thuis en woensdag sta ik met de late. De kids zijn dan ook een weekje thuis van school. Wat zullen we allemaal gaan doen?


cardstock van AC
designpapier van action
gebruikte mallen van Joy crafts en ?
digi van a day for daisies
sentiment van Joy crafts
bloem van magnolia
Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

3 opmerkingen:

Lynn (aka Lynnpenguin) zei

What a sweet card. Such a lovely image and I do love all the fancy things you added to dress it up.
Hugs.
Lynn aka Lynnpenguin, CK DT Teamie

Tamie zei

I love this cute image and the dies you used are awesome. Great layout!

Hugs your CK Teamie

Anita van Merode zei

Ziet er weer prachtig uit.
Gr Anita