Volgers

zondag 23 oktober 2016

Prinses

Hoi iedereen,

Vandaag begint er bij  kaartjes inspiratie challenges een nieuwe challenge met het thema princen en prinsessen. de sponsor is de creative scraphoek. Deze morgen was het vroeg dag. Dochterlief was uit geweest gisteren avond en deze morgend werden wij voor ontbijt verwacht bij mijn moeder voor haar verjaardag. straks komen er nog vrienden bij mijn schoonouders op bezoek waar ik niks van begrijp van hun taaltje. Geef mij dan maar limburgs of fries. Dat versta ik nog een beetje.

cardstock van AC
designpapier van action
digi weet ik niet meer
gebruikte mallen van Joy crafts en Martha stewart
bloemen uit eigen voorraad

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

4 opmerkingen:

Dora zei

Mooie kaart gemaakt. En veel plezier vandaag.

Veerle zei

Mooi kaartje Lisbeth.
Grtjs Veerle

Marfien zei

Lief zoet kaartje, leuk voor een meisje tussen kleuter en puber.

Veerle zei

Mooi kaartje Lisbeth.
Gr Veerle