Volgers

zaterdag 29 oktober 2016

shoes

Hoi iedereen,

Vandaag start er bij sketchsaturday een nieuwe challenge. Het is de 5de zaterdag van de maand, dus mogen alle schetsen vanaf #215 gebruikt worden. de sponsor voor deze keer is Bugaboo. Vandaag ga ik naar een nieuwe beurs in Tilburg "Paper pasion" Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn
cardstock van AC
designpapier van craft emotions
digi van bugaboo
bloemen uit eigen voorraad

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

3 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Mooie kaart! Groetjes Joanne

Nancy Soetaert zei

tof kaartje Lisbeth, leuk dat we vandaag in het echt kennis gemaakt hebben, en ik ben nu ook volger geworden, hoog tijd!
fijn weekend
lieve groetje
Nancy

Rosina zei

Heel mooi kaartje heb je met deze sketch gemaakt Lisbeth...leuke digi en zeker in die lila kleurtjes perfect gerslaagd...

groetjes Rosina