Volgers

donderdag 22 december 2016

mannenkaart/ kerstkaart

hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij creativeknockouts. Het thema is christmas delight en de sponsors is melonheadz. en zo komen we stillaan dichter bij kerstmis. het is ook de laatste werkdag van het jaar voor mij, een weekje thuis met het gezin. Het enige nadeel is dat ik 2 januari met de vroege sta.


cardstock vna AC
designpapier van Action
digi van Melonheadz
gebruikte mallen van Joy crafts
sentiment Joy crafts
touwtje uit eigen voorraad

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooie kaart Lisbeth.
Geniet van je vakantie en de feestdagen!
Nancy

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! Geniet van de vrije tijd. groetjes Joanne

!neke zei

Super gaaf !

Rosina zei

Je heb weer een prachtige mannenkaart gemaakt Lisbeth...met mooie details erop...
Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Dora zei

Leuk!!
fijne kerstdagen.

Kelly Schelske zei

What a gorgeous card Lisbeth! Great work!

Hugs,
Kelly