Volgers

zaterdag 8 april 2017

bunny love


hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij  sketch saturday   De sponsor is drawn with character.   Het schets voor deze keer is #458. ik ga vandaag naar een mixed media worckshop  en zal heel weinig tijd hebben om te knutselen dit weekend. en morgen verjaart mijn vader en mijn hond, ze wordt morgen 12j en zij en mijn vader verschillen juist 60j.


cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van van lidl
gebruikte mallen van
digi van drawn with character

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

5 opmerkingen:

Dora zei

Oooo..wat schattig. Mooie kaart

Joanne kramer zei

Wat lief en vooral ook vrolijk! groetjes Joanne

Chris Dring zei

Love the image and the pretty papers you used!

Angelique zei

Oh, wat een schattig paaskaartje. Ik hoop dat je genoten hebt bij de workshop. Gefeliciteerd met je vader en je hond. Is al een redelijke leeftijd voor een hond.
lieve groetjes Angelqiue

Donna zei

Awwwwwwww super cute bunny!
Great take on the sketch!