Volgers

donderdag 20 april 2017

flower elf




hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij creativesketchygirls   De sponsor is fabrikafantasydigis.   Het thema voor deze keer is bloemen/ vlinders. Gisteren en eergisteren heb ik opleiding gehad op werk. Totaal onverwacht, maar zeer leerrijk en interessant. Ik heb mogen leren hoe je kleurstof en grondstof wisselt en een machine terug opstart. Van weekend ga ik met Claudia, Hanne en Paulette naar de knotgekke kaarten dagen in den Bosch. Waar ik vrijkaartjes voor heb. met dank aan mijn sponsors.


cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van van action
digi van fabrika fantasy flower-elf
gebruikte mallen van precious marieke en crafter companion

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth





2 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een mooie en vrolijke kaart! Geniet van de beurs. Groetjes Joanne

Angelique zei

Mooie kaart, prachtige mallen heb je gebruikt. Heel veel plezier op de beurs van het weekend.
lieve groetjes Angelique