Volgers

zaterdag 26 augustus 2017

new baby


hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij sketchsaturday. De sponsor is bugaboostamps.   Het thema voor deze keer is schets # 478 . Mijn eerste kaartje na mijn verlof. Ik heb zogoed als niets gedaan met kaarten maken, maar nu begint het terug te kriebelen. En een mooie start want volgende week is het knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch.

cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van action
digi van bugaboo
bloemen uit eigen voorraad

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

2 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Leuke kaart! groetjes Joanne

Angelique zei

Wat een schattig kaartje, mooi de reepjes bloemen dp. En een leuke digi. Ben nog even terug gaan kijken want had al een aantal mooie kaartjes gemist.
lieve groetjes Angelique