Volgers

zaterdag 17 februari 2018

use some green


hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij craftyhazelnutschristmaschallenge. Het thema voor deze keer is use some green/ gebruik groen. Afgelopen woensdag had ik een dagje verlof. Ik wou veel doen, maar de buikgriep heeft er een stokje voor gestoken.Zo zit ik nu al thuis van woensdag en belde de baas gisteren dat ik maandag nog een dagje mag stempelen. Joepie, als ik dan beter ben kan ik eindelijk eens wat bijwerken thuis.



cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van joy crafts
gebruikte mallen van joy crafts

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

3 opmerkingen:

Hazel zei

What a beautiful scene, Lisbeth. Thanks for sharing your lovely design creation for CHNC challenge 373 x

Dora zei

Mooie winterscene

AlisonC zei

A pretty, atmospheric card.