Volgers

donderdag 2 februari 2017

birthday wishes

hoi iedereen,
vandaag is er een nieuwe challenge online gegaan bij creativeknockouts. Het thema is birth day wishes. En de sponsor voor deze keer is fred she said. Ik dacht dat ik mijn berichtje gemaakt had. Kaartje kwam online, maar er was geen tekst bij. Het was gisteren en vandaag ook zo druk thuis en op werk. 100dagen van de dochter met niks anders dan taxi spelen. En een vergadering op werk.

carstock van hobbykarton
designpapier van action
digi van red she said
bloemen van action
gebruikte mal van Joy crafts

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

7 opmerkingen:

Sarah zei

Wat lief! Mooi!

Rosina zei

Weer een heel schattig kaartje lisbeth

groetjes en en fijne donderdag
Rosina

Joanne kramer zei

Heel mooi! Groetjes Joanne

Marfien zei

Mooie stans heb je weer gebruikt, lief kaartje Lisbeth

Margo zei

Zelfs met alle drukte is het je toch gelukt om een erg mooie kaart te maken !

Tamie zei

Gorgeous card teammie! I love the layout and the way you colored up this cute image.

Kelly Schelske zei

What a pretty card Lisbeth! Love that gorgeous flower!

Hugs,
Kelly