Volgers

maandag 13 oktober 2014

Happy Halloween

Hoi iedereen

Nog een berichtje van mij vandaag. Ik had gezien dat de deadline van deze challenge morgenvroeg verloopt; En vermits ik met de late sta, moet ik het nu plaatsen. Deze heb ik gisteren gemaakt terwijl ik aan het wachten was om naar mijn schoonvader te gaan om samen pannenkoeken en wafels te gaan eten ten voordele van de plaatselijke afdeling van ziekenzorg.
carstock uit eigen voorraad
designpapier uit eigen voorraad
digi van Kenny K
glitterpapier van boekenvoordeel
gebruikte mal van Spellbinders
speldje en spookje van AVA
dit kaartje doet mee bij
kennykskraftykrew alles mag met twist oranje en zwart tot 14 okt
T.S.C. thema halloween tot eind okt

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

8 opmerkingen:

jolanda zei

leuk

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Claudia's kaartjes zei

Oh ja, tof dat je meedoet met CCC en suc6.

grtjs
Claudia
DT Creative Colors Challenge

Sylvia zei

Leuk kaartje, Lisbeth. Ik word er bang van met die enge spookjes :)

Groetjes,
Sylvia.

Scraptastische hobby zei

Prachti kaart Lisbeth, leuke ondeugende digi en mooie pompoenen!
Groetjes Gerie

Rosina zei

Hoi Lisbeth
Heel leuke kaartje heb je weer gemaakt ....

groetjes Rosina

Ans S. zei

Wat een super leuke en ondeugende kaart.

Groetjes Ans

Kirsty zei

Hi she is super cool just love the pumpkins with the sentiments.. Great idea..thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)