Volgers

zaterdag 7 oktober 2017

monsters


hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij sketchsaturday. De sponsor is drawn with character.   Het thema voor deze keer is schets #484. 
cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van action
digi van drawn with character
gebruikte mallen van Ali express en Joy crafts
nuvo pearls

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

4 opmerkingen:

!neke zei

Helemaal leuk !!!!
Toevallig dacht ik laastst aan de monstertjes die ik ergens heb .....
Wel andere maar ze zijn echt leuk !!!!!
groeten Ineke

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! Groetjes Joanne

Angelique zei

Leuke kaart met de monsters. Heel schattig kerstkaartje met het rendiertje.
Ik hoop dat het ondertussen weer wat beter met je vader gaat.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Heel leuk dit monsterkaartje Lisbeth...deze sketch mooi uitgewerkt...

groetjes Rosina