Volgers

zondag 1 oktober 2017

rendier


hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij  craftyhazelnutschristmaschallenge2. De sponsor is  bugaboo.  Het thema voor deze keer is kerst. een raar weekend beleefd deze keer. mijn weekend begon donderdag al. Vrijdag was Koen thuis, want het was geen school. Hanne had normaal stage maar ze belde haar op dat de dochter van de begeleidster ziek was en dat ze niet moest komen. Leuk onverwachts mijn 2 kids thuis. 's avonds minder leuk nieuws, mijn vader is met spoed naar ziekenhuis gebracht. Zijn nieren waren stilgevallen.Hij heeft dialyse gehad. En morgen gaan ze zien hoe het er mee is, maar hij is al aan de beterhand ondertussen.




cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van action
digi van bugaboo
gebruikte mallen van joy crafts
schommelpaardje bij een magazine gekregen

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

5 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Leuke kaart! sterkte met je vader. groetjes Joanne

Nancy Soetaert zei

hopelijk blijft het goed gaan met je pa!
leuke kerstkaart met dit mooie bugabootje!
Fijne zondag
nancy

Dora zei

Wat een schattige rendiertje. Super leuke kaart. rustig van uitstraling.

Heather zei

This is super cute!! Sweet image and I love the soft colors. I hope your father is doing better, now.

Hazel zei

Thank you for your lovely design inspiration for CHNC challenge extra for October x