Volgers

maandag 27 mei 2013

roze en groen

Hoi iedereen
vandaag heb ik met Claudia en Paulette  gefreubeld. Het was heel leuk en gezellig het was mijn beurt om een workshop te geven en ik heb ze in karton een strikjes maker laten maken. ik had dat ergens gezien maar ik weet zo direct niet meer waar. laat het wel weten als ik het vind. Nadien heb ik dit kaartje nog gemaakt
hier ga ik meedoen met de volgende challenges DCZ tot 2juni, KIC tot 8 juni en bij CTBCB tot 1 juni




witte kaart had ik nog liggen zo ook de witte stukken die ik gebruikt heb
groene cardstock lidl
roze design papier boekenvoordeel
roze bloemen boekenvoordeel
kanten lintje kruidvat gekleurd met spectrum noirs
3D prentje stond in de vorige creatief met kaarten
zo dit was het weer voor vandaag geniet nog van het mooie weer
tot de volgende grtjs Lisbeth

11 opmerkingen:

jolanda zei

mooi lief kaartje

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Kaartje is al af zie ik. Heel mooi.

ps. Wim gaat iets maken zodat ik de mallen van TH erdoor kan draaien.

grtjs
Claudia

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje Lisbeth, ik vind het een plaatje geworden.
Liefs van Anita

Wi@ zei

Leuke kaart!!!! ziet er toppie uit
Leuk dat je mee doet met de challange

Groetjes Wia (dter bij de creatieve zebra)

Connie Leman zei

Wat een vrolijk kaartje is het geworden Lisbeth ! Groetjes en liefs, Connie

Unknown zei

Haalo Lisbeth leuk dat je weer met ons meedoet! Ik vind je kaartje zo lief en fleurig! groetjes Willie DT KIC

Stephanie zei

This is adorable!!!!! Thanks for playing along with us this week at Catch The Bug.

Ginette Bos zei

Wow, wat een lief kaartje...
Leuk ,dat je meedoet met de challenge KIC!!

Groetjes Ginette
(DT-KIC)

CreaSjouk zei

Lief kaartje!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic!
Groetjes Sjoukje

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! Thanks so much for joining our May Photo inspiration Challenge at CTB! We appreciate you taking the time to join our challenge! Hope to see you again very soon!

Heleen zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen