Volgers

donderdag 6 juni 2013

doosje /tasje

Hoi iedereen

vandaag heb ik geen kaartje gemaakt maar een snoeptasje
Mijn dochter Hanne verjaart binnenkort en ze wilde iets origineel om aan haar klasgenoten te geven.
En ik heb dit gemaakt als voorbeeld voor haar en hier ga ik dan mee meedoen bij DCZ thema alles behalve een kaart tot 9 juni






het basis papier is gewoon lila tekenpapier
lintje en strikje van het naaiwinkeltje hier in het dorp
deco papier kruidvat
2 groene blaadjes van boekenvoordeel
vlindertje van boekenvoordeel
tag gestanst met mal van spellbinders
bloemen in deco papier van kruidvat gestanst met mal van Joy crafts
groen takje papier had ik nog liggen gestanst met mal van Joy crafts

grtjs Lisbeth

4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lisbeth,

Leuk gedaan. Hanne zal er blij mee zijn.

Tot morgen
grtjs
Claudia

Folkje zei

Leuk tasje Lisbeth en gezellig dat je weer mee doet met DCZ

groetjes
Folkje

Kathy zei

How very pretty. Love the little purse and gorgeous flower accents. Thanks for joining us at the Anything Goes Challenge at Catch the Bug.

Jen Leeflang zei

Great project and so pretty! Thanks so much for joining us at Bugaboo's Catch the Bug Blog for our AG challenge! Good luck in the draw. Hope to see you again in the next challenge!
luv'n huggz
Jen Leeflang
BUGABOO DT