Volgers

zondag 28 september 2014

Happy Birthday

Hoi iedereen,

Vandaag zullen er een aantal nieuwe berichtjes komen, vlak na elkaar. Maar ik heb gezien dat ik ze nu moet plaatsen, okf ik kan niet meedoen bij de challenge's en dat zou zonde zijn van mijn mooie kaartjes.
Het eerste is een mannenkaart.
cardstock uit eigen voorraad
designpapier van studiolight
steentjes designpapier van zeeman
kraftpapier van boekenvoordeel
digi van Kenny K ingekleurd met copics
gebruikte mallen van Joy crafts
plakparels van action
dit kaartje doet mee bij
cuttlebugmania anything die cut tot 30 sept
kennykskraftykrew birthday tot 30 sept

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Oeeeeiii...sexy...leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Scraptastische hobby zei

Wat ben je actief Lisbeth! Heel mooi zijn die digi's van Kenny K altijd en
je hebt het prachtig ingekleurd met de copics! Een prachtige kaart en
succes met de challenges.....fijne zondag!
Groetjes van Gerie

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Kei leuke kaart, maar ik ze dan ook al in het echt gezien hé.

grtjs
Claudia

Kimbo zei

Love the colour combination on this - great card

Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

Rosina zei

Woooow Lisbeth....wat een prachtige kaartjes allemaal....het zijn stuk voor stuk toppertjes
suc6 met challenges

groetjes Rosina