Volgers

vrijdag 30 januari 2015

Hoera

Hoi iedereen,

Vandaag gaat bij fridaysketchchallenge een nieuwe challenge online met als sponsor digistampboutique.
Met deze schets heb ik een geboortekaartje gemaakt voor een vriendin die op punt stond om te bevallen. Ze was voor 6 februari uitgerekend. Maar gisteren avond heb ik een berichtje gehad dat Alyssia geboren is. En ik heb ook goed nieuws over mijn werk. ik begin volgende week terug te werken, het zal wennen zijn. Vooral voor de kids en mijn man. Meer heb ik niet te vertellen, maar ga gerust ook eens kijken bij de andere dt- leden.
cardstock van AC
designpapier van action
digi van internet
meeldraden en kleinste bloemen van boekenvoordeel
middelste bloemen zelf gemaakt
grote bloem van Joy crafts
gebruikte mallen
hoera van Joy crafts
scalloped cirkle van boekenvoordeel
doily, banner, blaadje en sentiment zijn nieuw van Joy crafts
dit kaartje doet mee bij
K.I.C. geboorte tot 7 feb
Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
grtjs Lisbeth


5 opmerkingen:

Misseke zei

Oh wat een schattig digitje en je hebt er een prachtig babykaart van gemaakt Lisbeth - supermooi gedaan.
Succes met je nieuwe baan.
Groetjes,
Misseke

Giny zei

Wat heb je er een schattig , lief kaartje mee gemaakt, Lisbeth.

Lieve groet Giny

Ans Gilbert zei

Hoi Lisbeth,
maar toch fijn dat je weer een baan hebt..gefeliciteerd.
Je hebt een schattig babykaartje gemaakt met een lieve digi,
liefs Ans

Nelleke zei

Wat een lief kaartje zeg. Leuke sketch ook, ik heb hem even opgeschreven. Groetjes, Nelleke

ANJA 3D zei

Schitterende kaart
Groetjes, Anja