Volgers

donderdag 9 april 2015

Joy to the worold

Hoi iedereen,

Vandaag het mijn toer om een kaartje te laten zien bij 52WTC. Samen met Monique. Vandaag ben ik nog gaan knutselen bij mijn vriendin Claudia. We hebben ons bezig gehouden met de Sillouette. Ik heb een luchtballon gemaakt. Foto's volgen in een later berichtje. Het was heel leuk en gezellig; Voor herhaling vatbaar. De kids zijn nog op verlof tot vrijdag middag. Ik heb ondertussen wat aan het rommelen geweest, je verschiet er echt van wat een mens allemaal bij houd. Genoeg gebabbeld op nar mijn kaartje. Met mijn easelkaartje ben ik in de top drie beland bij the glory of christmas.

cardstock boekenvoordeel
designpapier van Joy crafts
digi van Bugaboo
sentiment van Joy crafts
gebruikte mallen van Joy crafts
Dit kaartje doet mee bij
christmascard kleurenchallenge tot 11 april
abcchristmas G for glitter tot 13 april
CCAYR  ornaments tot eind april
thegloryofchristmas bleu and silver tot 17 april

En Bij 52 WTC als voor beeld kaart
Hallo daar aan de andere kant van het beeld scherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten. Ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt.
 Grtjs Lisbeth

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk met die schaatjes erbij!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Superleuk kaartje! Weer 1 erbij. Het is mij niet gelukt deze week. Ingrid heeft me uit de brand geholpen. Volgende keer beter.
Groetjes Monique

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Lisbeth...leuke details erop....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Misseke zei

Superleuk kerstkaartje is het geworden Lisbeth - prachtig gedaan.
Groetjes,
Misseke

Stempel er op los by Ilse zei

Het is weer een leukerd geworden Lisbeth!
Liefs van Ilse

Hazel zei

Thanks for entering The Glory of Christmas challenge 56 and CCAYR April challenge with your lovely crafting, Hazel, DTs x

sweet art designs zei

Very cute. Love all the added details. Thank you for sharing with us at the Glory of Christmas. - Myrna

Aniet zei

Lisbeth, ik heb je op mijn blog genomineerd voor de liebster award. Als je het leuk vind mag je deze plaatsen op je eigen blog,
groetjes, Aniet

Tenia Nelson zei

So cute!! Thanks for playing along at CCC!!

Helen zei

Lovely card!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Granmargaret zei

Lovely card. Thank you for joining the challenge at The Glory of Christmas. Hope to see you again next time.