Volgers

zondag 31 mei 2015

Vintage

Hoi iedereen,

Vandaag een vintage achtig kaartje. Ik ben hier niet zo goed in. De komende 14 dagen zal het misschien geen nieuwe kaartje eventjes zijn . Morgen is het de dag dat ik geopereerd wordt. Bloggen zal ik misschien nog wel kunnen, ik kan ook met 1 hand typen, hihihi. En ik heb nog een paar projectjes niet laten zien. ik heb ook nog een nieuwtje. Claudia en ik gaan een knutseldag organiseren. Als er iemand meer info wilt, kan je ons altijd een mailtje sturen. ik wil ook nog mijn nieuwe volger Myriam welkom heten.
cardstock AC
designpapier van studio light
digi van All dress up
gebruikte mallen van Joy crafts, Magnolia
meeldraden van zeeman en boekenvoordeel
strik en pluim zaten bij een kadoo
Dit kaartje doet mee bij
alldressedup alles mag tot 2 juni
creativecardcrew fot a teen tot 5 juni
K.I.C. vintage/wedding tot 6 juni
craftingforallseasons recepi tot 8 juni
artbymiran alles mag tot 10 juni
allsorts vintage tot 4 juni
open-mindedcraftingfun inspired by a song  tot 5 juni

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier. 
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes 

20 opmerkingen:

Veerle zei

Mooi kaartje, succes met de opp.
Groetjes, Veerle

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Supertoffe kaart.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6.

grtjs
Claudia
DT KIC

Claudia's kaartjes zei

en bij All Dressed Up

Anet's Crafting zei

Gorgeous card Lisbeth. Thank you for playing along with our Challenge at All Dressed Up. We would love to see you again ... Anet DTx

Trijntje zei

Hoi LIsbeth Het is een erg leuk kaart maar vintage??? Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Cinderella zei

Het is een mooie kaart
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC
Cinderella
Xx

Giny zei

een lekker vrolijk kaartje, Lisbeth.

Groetjes Giny

Ans Gilbert zei

Mooi, vintage kaartje Lisbeth,
wens je morgen sterkte voor de operatie en van harte beterschap,
groetjes Ans

Sheila zei

Beautiful card. Thanks so much for joining us at All Dressed Up and Good Luck,
Sheila
*All Dressed Up DT*

Rosina zei

Heel mooi vintage kaartje Lisbeth....ook die techniek beheers je goed...
en veel sterkte met de operatie...
groetjes Rosina

Anoniem zei

Zoetjeslief, leuk met dat veertje!!!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

Angelique zei

Wat een mooi kaartje in die kleurtjes. Succes morgen en hopelijk snel weer op de been.
groetjes Angelique

cass zei

Thanks for joining us at Open Minded Crafting Challenges this fortnight for our "Inspired by a Song" Challenge. Cute Card.

Kimmie zei

Hoi Lisbeth

Dank je wel voor je leuke bijdrage bij KIC!

XXX Kim

Sylvia zei

Mooie kaart,Lisbeth.Superleuke bloementoef met de strik en de veertjes.Sterkte met de operatie.

Groetjes,Sylvia.

Craftnut zei

Thanks for joining our challenge at Allsorts Tracy x

Unknown zei

This is so very sweet! Love all the embellishments and the softness. Just beautiful! Thanks for sharing with us at All Dressed Up Challenges.

Dwie lewe rączki zei

Great card! Thank you very much for joining out challenge at Creative Card Crew. Good luck!
Yvonne - DT

Julie Reed zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tina zei

so pretty! love the butterfly border and feather details. Thanks for joining us at CFAS. Hugs Tina DT x