Volgers

donderdag 31 december 2015

52 weeks to christmas

Hoi iedereen


Op deze laatste dag van 2015 hebben wij nog een challenge voor jullie:
 "Gebruik een dier op je kaart."

Hier in Belgie en vooral in de kempen is het traditie dat de kindjes; van deur tot deur gaan om te gaan nieuwjaarszingen. En het is eigenlijk de bedoeling om de mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Hier zijn een paar nieuwjaarsliedjes. Het eerste is een heel oude en het tweede is eentje dat ik deze morgen hoorde.

"Nieuwjaarke zoete,
een varken heeft vier voeten,
vier voeten en een staart, 
is dat nu geen centje waard?"

"Nieuwjaarke zoete, 
ons vader heeft een boete, 
hij kan het niet betalen, 
dus moet ik een centje halen."

hier is mijn kaartje, zo wel binnen als buiten heb ik rendieren gebruikt.


ik heb dit kaartje op een worckshop gemaakt en daarom ken ik niet alle gebruikte materialen
de mallen zijn van Joy crafts en het designpapier ook.

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier. 
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes  creative greetings
Lisbeth

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtige kaart zeg. Dit model heb ik l eerder gezien en is super! Verrassend lijkt me als je de kaart open maakt!
Groetjes,
GerJanne

Marfien zei

Het model is zeker leuk maar wel veel werk. Je hebt er echt iets heel moois van gemaakt.

Scraptastisch zei

Hoi Lisbeth,
De Nieuwjaarsliedjes bij jullie doen ze bij ons met Sint-Maarten op 11 november, grappig! Je hebt een prachtig workshop kaartje gemaakt zeg! Prachtig al die vakjes met de kerst wens! Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel goed, gezond en mooi creatief Nieuwjaar!
Groetjes van Gerie

Veerle zei

Hele mooie kaart Lisbeth.
Groetjes, Veerle

Ans Gilbert zei

Hoi Lisbeth,
ik kom uit Brabant en bij ons het Drie koningen zingen op 6 januari, zo heeft elke streek/land zijn eigen traditie..
Je hebt een prachtige kaart gemaakt met een verrassende binnenkant,
fijne jaarwisseling,
groetjes,
Ans

Anoniem zei

Prachtige kaart Lisbeth! Heel mooie afwerking en de rendieren zijn zo lief :) Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
Groetjes Chantal

Sylvia zei

Hoi Lisbeth,

Prachtige kaart,Lisbeth.Mooi designpapier een leuk hertje.Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016.

Groetjes,Sylvia.