Volgers

maandag 1 augustus 2016

M for maiden

Hoi iedereen,

Vandaag gaat er een nieuwe challenge online bij abc-challenge. De sponsor is The paper shelter.
Het thema is voor een jong meisje. Afgelopen weekend heb ik mijn papierkast wat opgeruimd en ik kwam dit leuke designpapier tegen.
cardstock van AC
designpapier van kruidvat
gebruikte mallen van Joy crafts
digi van TPS


Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

6 opmerkingen:

Marfien zei

Echt een kaart voor een jong meisje, roze, vlinders en een lief plaatje, wat wil je nog meer. Je kerstkaart is ook leuk, wil ik ook eens proberen een kerstkaart in andere kleuren

Nannieflash zei

Hi Lisbeth, a beautiful bright coloured image and fabulous papers. hugs Shirleyxxxxx

Sylvia zei

Mooie kaart,Lisbeth.Lief designpapier en een schattige digi.

Groetjes,Sylvia.

Scraptastisch zei

Een echte meisjes kaart Lisbeth! Het papier is zo mooi bij elkaar en dan de vlinder rand nog als kers op de taart!
Groetjes van Gerie

Joanne kramer zei

Wat een leuke en vrolijke kaart! Leuk papier. Groetjes Joanne

Caroline Cards zei

Leuke kaart met mooie kleurcombinatie!
Crealiefs, Caroline