Volgers

dinsdag 20 september 2016

Paars schets 4

Hoi iedereen,

Vandaag start er een nieuwe challenge bij creative sketchy girls. Het is schets 4 ondertussen en digi die ik gebruikt heb is van Lemon shortbread. Vandaag heb ik ook mijn vast contract gaan tekenen. En vanaf maandag begin ik te werken. deze week nog effe thuis om opte ruimen en te knutselen. Ik zal het nodig hebben, want er is een bestelling voor 25 kaartjes binnen gekomen.


cardstock van Ac
design papier van Joy crafts
digi van Lemon schortbread
gebruikte mal van Joy crafts
bloemen eigen voorraad

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

2 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje lisbeth....zo leuk in die paarse kleurtjes
suces met kaartjes opdracht...en gefeliciteerd met je vast contract...een beetje zekerheid in deze tijd kan geen kwaad...

groetjes
Rosina

Marfien zei

Leuke uitwerking van de schets, toch weer heel anders als mijn dame :-) Fijn dat je komende week aan de slag kan.