Volgers

zaterdag 24 maart 2018

last christmastime


hoi iedereen,

vandaag een nieuwe challenge bij craftyhazelnutschristmaschallenge. Het thema voor deze keer is kerst met optie inspire by a christmas carol. ik zit nu al een dikke week thuis en de dokters hebben vast gesteld dat ik een vorm van reuma heb. niet leuk natuurlijk want veel kan ik niet doen buiten knutselen.hopelijk mag ik binnen 14 dagen terug gaan werken, al vrees ik er voor



cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van wild rose studio
stempel sneeuwmannen van action
gebruikte mallen van Joy crafts
sentiment van Magnolia

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

Geen opmerkingen: