Volgers

donderdag 18 februari 2021

voetbal ster

 hoi iedereen,


Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij creativeknockouts   De sponsor is thepapershelter . En het fantatische thema voor deze keer is lots of layers. Ik heb 9 lagen boven elkaar en de digi is voetbal ster. En omdat mijn designpapier in groen en geel is heb ik de digi ook in groen en geel in gekleurd. Het moet juist lukken dat dat de kleuren van BraziliĆ« zijn.



cardstock vanVaessen 
designpapier van ddbd
plaatje van the paper shelter
gebruikte mallen van ddbd

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

1 opmerking:

Kelly Schelske zei

Wow! What a great project Lisbeth! Love the coordinating papers and elements, it's fabulous!

Great work!