Volgers

donderdag 15 april 2021

mannenkaart

 hoi iedereen,


Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij  girlzcreativecrafts  De sponsor is hobbypaveljoentje. En het fantatische thema voor deze keer is een mannenkaart. Ik heb dze kaart voor mijn man gemaakt die gisteren jarig was.


cardstock van Vaessen 
designpapier van craft sensations
plaatje van syta's
gebruikte mallen van vaessen en joy crafts

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe kaart, ik ga zeker proberen om mee te doen, moet dringend de voorraad mannenkaarten aanvullen.
Groetjes
Margo

VoormeKaartje zei

Wat en mooie kaart. Leuke kleuren gebruikt en mooie details.
Groetjes, Christa