Volgers

maandag 16 december 2013

christmas

Hoi iedereen

vandaag ga ik 2 berichtjes plaatsen. Omdat is nog foto' moest trekken van de kaartjes die ik gisteren
gemaakt heb en eentje verder afgewerkt heb. Het gene dat ik hier nu plaats ben ik een beetje overboord gegaan met frantage. Maar dat heeft ook wel iets. Verder is het vrij clean en simpel, maat het design papier zegt genoeg.

cardstock en designpapier is nog van het kerstevent
alle randen zijn bewerkt met disstres
digi van Magnolia ingekleurd met spectrums en copics bewerkt met frantage
de gebruikte mallen zijn van boekenvoordeel en Joy crafts

dit kaartje doet mee bij
christmaschallenges challenge-103 volgens schets tot 17 dec

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn  vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen
grtjs Lisbeth