Volgers

woensdag 4 december 2013

sneeuwbal

Hoi iedereen

Vandaag is geen kaartje maar een sneeuwbal waarin een kersttafereeltje is in verwerkt. Ik heb het gemaakt in de hobbyclub waar ik sinds een paar maanden in zit. En tof en leuk gezelschap waar ik al een aantal mensen ken omdat mijn schoonmoeder vroeger er ook bij was, en ik daar regelmatig binnensprong.
Nu ga ik daar heen met Claudia .


het is een piepschuimen bol die op een piepschuimen ring staat
waar eerst de lichtjes in gedaan zijn en daarna bewerkt met structuurpasta en glitters
deze bol gaat mee doen bij
hobbyhomehobby  alles behalve een vierkante kaart tot 5 dec
scrapcardschallenge een kerstcreatie tot 18 dec

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie op mijn  vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen
grtjs Lisbeth

5 opmerkingen:

Rosina zei

Woooow Lisbeth wat een schitterende kerstbal is dat geworden....heerlijk dat je zo af en toe een freubelclubje hebt...PRACHTIG!!!!!
Succes met de challenges
Groetjes Rosina

Rosina zei

Hoi Lisbeth...
Bij Christmas Challenge heb jij gewonnen met je blauwe kaartje .....GEFELICITEERD

ANJA 3D zei

schitterende sneeuwbal. Heel leuk met het plaatje erin.
Groetjes, Anja (3D)

Anita van Merode zei

Prachtig gemaakt!!! De binnenkant heb je mooi aangekleed.
Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
Groetjes Anita

Diana zei

Wat een gave creatie Lisbeth!! Bedankt voor je deelname bij HH, veel succes.
Groetjes Diana