Volgers

donderdag 7 juli 2016

happy mouse

Hoi iedereen,

Vandaag een nieuwe challenge bij creative knockouts. Thema is animal antics en ik heb gekozen voor happy-mouse van fabrikafantasy onze sponsor van deze challenge. En een gelukkig muisje voel ik me vandaag ook. Ik ben 21j. getrouwd vandaag.


cardstock van AC
designpapier van studio light
digi van fabrika fantasy
gebruikte mallen van Joy crafts

Super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

6 opmerkingen:

!neke zei

Allereerst gefeliciteerd !!!!!!
Je kaart is leuk !!!
Grappige muis !!!!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Lisbeth....wat een schattig muisje erop...
en gefeliciteerd met je 21e trouwdag...maak er nog maar een gezellige avond van!!!


liefs Rosina

Veerle zei

Wat een schatje Lisbeth erg leuke kaart.
Grtjs Veerle

Sylvia zei

Schattige kaart,Lisbeth.Nog gefeliciteerd met je trouwdag.

Groetjes,Sylvia.

Marfien zei

Lieve kaart, is deze muis getuige van deze feestelijke dag?

Dora zei

super fleurige kaart. erg mooi