Volgers

donderdag 4 januari 2018

gefeliciteerd


hoi iedereen,

Mijn eerste kaartje van het nieuwe jaar. en het model komt van de facebookgroup bechallened, maar ik was te laat om mee te doen. vandaag een nieuwe challenge bij creativeknockouts   De sponsor is sweetnsassystamps .   Het thema voor deze keer is celebrations . 


cardstock van hobbykarton en AC
designpapier van Joy crafts
digi van sweet n saasy
bloemen uit eigen voorrad
gebruikte mallen van joy crafts

super dat je een berichtje achterlaat
Ik lees ze met veel Plezier.
Thank you for leaving me a note .
I read them with a lot of pleasure.
Creative groetjes, creative greetings 
Lisbeth

2 opmerkingen:

Margo zei

Wat een tof modelletje ! Erg mooie kaart Lisbeth !

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart Lisbeth, volgens mij liep de challenge nog door tot eind januari!
Nancy